Hela flocken

Igår fick jag med mig hela min lilla flock på promenad, det vill säga Dasta, Crut, Harry och kissen Messi. Katten gillar att följa med ut och gå, nackdelen är att man måste gå sakta för att hon ska hinna med. Jag brukar glömma bort att gå sakta och då blir hon kvar någonstans i skogen och jag måste gå tillbaks för att hämta henne. Till och med om man väntar till nästa dag så är hon kvar på samma ställe, hade varit smidigt om hon kunde hitta hem själv!

20140414_111223

20140414_113902

20140414_114050

20140414_111153

Kommentera

