Dela broderligt

Här sitter Crut och jag på tåget. Delar på en wasa crisp and cereals, lyssnar på musik och tittar ut genom fönstret.  Vi fick en egen kupé så Crut kan också lyssna på musiken och så kan vi diskutera vilka låtar vi gillar. Ett litet tuggben har han fått att gnaga på också. Kan väl inte finnas något bättre resesällskap än en hund?!

För övrigt så har jag märkt att Crut blir lugnare av musik, fast han gillar inte alla låtar…

Under veckan kommer jag skriva om hur det gick på hundcampus denna helgen.

image

Mitt i en viktig diskussion om musik

image

Jag vill ha mer!

image

image

Kommentera

