Björkis

Igår kom Cruts nya sele på posten. En nomesele från björkis. Den var riktigt snygg. Jag är ingen expert på selar, men med min kunskap sitter den väldigt bra. Jag ska använda den i spåret och när vi kör drag. Borde egentligen inte ha samma sele till det men jag har ingen lust att betala 360 spänn till, inte gratis med nomeselar direkt.

Jag kan varmt rekommendera björkis produkter, bra kvalitet, snygg design och funktionella.

20140609_162510
När inget drag är på selen bör den sitta ungefär såhär

20140609_162601
Snygg färg

20140609_162648
Såhär sitter selen med drag, mycket bra!

20140609_162437
Hihihi

Kommentera

