Dasta är parad

Nu är min saknade älskade lilla Pastabit parad med Evallens Chocolate Uriel som är en av mina absoluta favorithundar. De är båda två helt underbara och jag tror att valparna kommer bli toppen. Om jag inte hade haft Crut hade jag velat ha en! Så himla tråkigt att jag flyttade ifrån Evallens kennel innan Dasta fick sina valpar, hade så himla gärna följt henne och hennes bebisar.

yacatis_dixiequeeny2

yacatis_dixiequeeny1
Yacatis Dasta-Queeny

evallens_chocolate_uriel01

evallens_chocolate_uriel02
Evallens Chocolate Uriel

Bilderna är lånade från kelpiegallery.com som drivs av bästa fotografen Sofia Olsson – boggas.se.

Kommentera

