Back on track, eller?

Tyvärr blir det knappt ingen tid över för bloggen längre. Jag har börjat plugga journalistik och medieproduktion på Linnéuniversitetet i Kalmar, studierna tar mycket tid. Dessutom tar hundarna väldigt mycket tid, jag lägger hellre tid på att träna dem än att skriva om hundträning på bloggen (såklart!). Imorgon har jag min första tenta. Framöver kommer jag eventuellt ha lite mer tid, jag hoppas det i alla fall.

Det har hänt ganska mycket sedan jag skrev här senast. Crut har gjort sitt MH, Dasta fick inga valpar så jag har hämtat hem henne, jag har ställt ut båda två osv. Jag tänker inte göra något långt tråkigt inlägg där jag berättar om allt. Fokus ligger istället på att försöka uppdatera bättre om vad som händer i framtiden.

10636_10151737232653447_44873104_n
Äntligen har jag min bebis hos mig igen

Kommentera

