Försenat tåg

Dasta och jag sitter på tågstationen i Nybro. Tåget är 40 minuter försenat… Så dumt för stackars Cruten är ensam hemma, ville inte lämna honom mer än ett par timmar idag. Aja han blir väl glad när hans älskade storasyster kommer hem till honom.

Och gissa om Dasta blev glad att se mig?! Hon flög runt hemma hos farmor, hoppade och skulle absolut sitta i knäet och kramas på sitt vis. Hon lägger huvudet på min axel och trycker sig mot mig. Som vi älskar varandra, jag och denna lilla chokladbiten!

image

Kommentera

