Ge och ta

Brukar era hundar ge er gåvor? Vad betyder det egentligen? Häromkvällen när jag hade gått och lagt mig hoppade Crut upp i sängen, gick runt mig och la ett köttigt älgben, som han hade fått tidigare under kvällen, i mitt ansikte. Sedan såg han sådär supernöjd ut, hoppade ned och gick och la sig. Han har gjort liknande grejer förut också.

Varför gör hundar så och vad betyder det?

Sådana riktiga råa ben har ett väldigt högt värde för Crut, han skulle aldrig ge bort ett till Dasta. Jag tyckte det var väldigt gulligt av honom att ge det till mig.

20140907_150700

2 reaktioner på ”Ge och ta

  1. Najko har inte gett bort gåvor, men vill titt som tätt ge tillbaka omvårdnad. Om jag klappar och massera honom händer det att han måste slicka tillbaka på ett noggrannt omvårdnadsvis.

Kommentera

