Pentu pentu

Äntligen har det kommit lite bilder på Dasta och valparna. Herregud vad jag saknar den hunden! Försöker att inte tänka på henne alltför mycket för varje gång jag tänker på älskade Dasta är jag på väg att börja gråta. Jisses vad jag längtar efter att få hämta hem henne och en av valparna. Det är jätteskönt att bara ha en hund, men lite tråkigt också. Men nu är det bara fem veckor kvar tills de får komma hem till oss. Tyvärr ligger Evallens Kennel 50 mil bort så det är inte så lätt att åka och hälsa på heller… Nåja slutbabblat, här kommer lite bilder, alla tagna av Ewa.

En reaktion på ”Pentu pentu

  1. Vad duktiga ni är, du och Crut, och vad roligt med en liten Dastavalp hemma. Jag och Najko tränar inte alls lika planerat, vi är lite lata, det blir mest lite slentrianlydnad i samband med prommisarna.

Kommentera

